Vi skaber rum, der skaber oplevelser

At indrette er en ting, at skabe et rum kræver ofte lidt mere...

Velkommen til indretningsfirmaet Creazionog en lille rejse ind i vores univers!

Vi startede selv vores rejse i rum og tid tilbage i 2017.

På trods af den forholdsvis unge alder, var det alligevel med flere årtier af erfaring pakket i kufferten.

Siden er det blevet til endnu mere erfaring i form en hel del forskellige indretningsopgaver, for både lokale, nationale og internationale virksomheder og det har mildt sagt været en fornøjelse!

Skulle du have brug for råd og inspiration i forbindelse med din butik, virksomhed eller institutions indretning, så hold dig ikke tilbage, det er ganske ufarligt og helt gratis - den første time/møde* i hvert fald.

Hvorfor er første time gratis, er det ikke sådan noget nystartede virksomheder bruger, i forsøget på at skaffe kunder? 

Sikkert, men i vores tilfælde er det fordi, vi netop ikke ønsker kunder - vi ønsker samarbejdspartnere, for det giver det bedste resultat for begge parter og hér giver det god mening først at mødes helt uforpligtende, også for at mærke om "kemi’en passer”.

 

Ofte stillede spørgsmål.

1) Hvorfor skal jeg vælge Creazion frem for alle andre?

Det skal I nødvendigvis heller ikke, men vil I have en samarbejdspartner, der er 100% uafhængig og eksempelvis ikke er “gift” med diverse underleverandører til møbler, lys, tæpper mm., men kun med jer? Så er vi et ret godt valg

2) Kan jeg stole på at pristilbudet holder?

Ja. Det som vi siger det kommer til at koste, ender det også med at koste.

Ændres prisen undervejs, skyldes det kun at du/I eventuelt ønsker ændringer, der gør løsningen dyrere eller billigere. Men det vil aldrig komme som en overraskelse, der vil tydeligt blive gjort opmærksom på dette i god tid.

Ja, og så er der et par erfaringer fra “Corona-tiden”, hvor noget så simpelt som prisen på en spånplade, pludselig kunne blive 30-40% dyrere end ugen forinde… Det er naturligvis noget som selv Creazion ikke er herre over. Men i lignende tilfælde vil du/I også her opleve, hvorfor vi ikke har kunder men samarbejdspartnere. Vi har indtil nu løst disse få udfordringer i samarbejde og er på den måde kommet gennem pandemien uden de store udfordringer.

3) I fortæller at Creazion kan løse opgaver inden for både lyslægning, akustikløsninger, dekoration/kunst. Er det ikke lige lovligt flot at påstå I kan spænde så bredt, det er vel noget som kræver specialviden inden for hvert område?

Korrekt! Og dén viden har vi også, i kraft af de samarbejdspartnere som vi har “på den anden side af bordet”. Ligesom vi ikke har kunder, har vi heller ikke alm. underleverandører, men samarbejdspartnere vi har arbejdet sammen med gennem adskillige år. De er alle eksperter på deres område, og har som Creazion samme kodex om professionalisme og ordentlighed i samarbejdet.

Hvad skal du forvente fra Creazion?

- gerne det uventede!

Vores første møde med en ny samarbejdspartner starter altid med spørgsmålet: “Hvad ønsker du man skal huske efter et besøg ved jer?”

Spørgsmålet udspringer fra mange år i kommunikationsbranchen og en indsigt i, at alt kommunikerer. Dét gør dine rum også, også selv om du måske ikke har tænkt over det. 

I forhold til virksomheden, er denne “kommunikation” en vigtig men ofte overset del, af markedsføringen. En kunde, gæst eller måske patient, bør kunne fornemme at det forventede bliver opfyldt og hvis muligt, gerne til “overflod”.

Hvad koster det?

- dét bestemmer du selv…

Indretningen af dine rum, behøver ikke koste en formue og drejer det sig ikke om nybyggeri, går vi ikke pr. automatik ud og foreslår, at alt skal laves om. Ofte kan vi genbruge dele fra den bestående indretning, eksempelvis ved at “upcycle” døre og møbler. Dét er bæredygtighed der vil noget. “Oprydning” i mængden af udtryk og brug af gennemtænkt farvelægning på vægge og lofter kan i sig selv gøre en stor forskel, og så er det næsten gratis.

Som nævnt tidligere, har vi ikke noget som vi helst skal sælge, ud over den mest optimale indretning.

Så igen, hvad koster det..?

Ja, det er jo helt individuelt… 

Se evt. “Como Shoes” under referencer. Her bestod opgaven mest i rådgivning, med henblik på at udnytte de slidte men meget chamerende lokaler optimalt, der tidligere har været en provianteringshandel. Indehaverens første indskydelse om at male alle de gamle reoler hvide, sagde vi venligt, men bestemt nej til. I stedet anbefalede vi at bibeholde dem som de var, samt lavede et forslag til en “ny” disk, som de selv kunne bygge, og hvilken gulvbelægning og vægfarve der vil være oplagt. Vi fandt en fantastisk loftlampe, der fungerer som en skulptur og giver rummet kant, samtidig med at den fortæller, at dette er en “butik der er fremme i skoene”… Nå ja, og så ændrede vi de indvendige og meget lidt kønne aluminiumsdøre- og vinduesrammer til varmt og hyggeligt “træ”

Den mindre eller måske nystartede virksomhed, har helt naturligt et lidt andet budget end den store og etablerede. Dét har bare ingen indflydelse på, hvor optimal løsningen kan blive. 

Så hvad koster det?! Ta’ det uforpligtende møde med os (det koster jo som bekendt ingenting*) og så finder vi hurtigt ud af, hvor vi kan eller skal lande økonomisk.

 

 

*Betalingsbroer, færge og fly, vil dog blive faktureret.